Top

Garantie

BBBRASIL staat in voor een prima prijs/kwaliteit verhouding van zijn artikelen.
 
Als je desondanks binnen 3 maanden na aankoop merkt dat er iets mis is met je aankoop bij BBBRASIL, dan horen wij dat graag van je. We gaan er dan wel vanuit dat je het artikel normaal gedragen hebt en dat er dus geen bijzondere dingen mee zijn gebeurd. Denk bijvoorbeeld aan het blijven haken achter iets waardoor het artikel beschadigd of zelfs stuk is gegaan. Een ander voorbeeld is dat het artikel in aanraking is gekomen met een zuur of andere agressieve stoffen.
 
Als het een leren artikel betreft, dien je er ook rekening mee te houden dat leer hard kan worden van teveel vocht. Dit verschijnsel kan ontstaan door transpiratie, zwemmen, douchen en baden. Dat hoeft niet noodzakelijk lelijk of slecht te zijn (het is vaak zelfs gewenst i.v.m. de stoere uitstraling) en kan niet aangemerkt worden als klacht. Wij geven daar dus geen garantie op.
 
Sieraden van staal, leer, stone en rubber draag je beter niet tijdens het zwemmen, douchen/baden en sporten. Transpiratievocht bevat een grote hoeveelheid zuur, wat je sieraad aan kan tasten. Datzelfde geldt voor chloor, zeep en zout water.
 
Als er volgens jou echt iets niet in orde is met de kwaliteit van het artikel, kun je een email sturen naar onze klantenservice met onderstaand contactformulier. Wanneer je een ongelukje hebt gehad met een artikel, valt dat niet onder de garantie.

Wij adviseren je om duidelijke foto's te maken van het mankement. Het kan zijn dat we daar om vragen.

Erkende klachten kunnen worden opgelost middels een reparatie, een vervangend artikel of (een gedeeltelijke) teruggave van het aankoopbedrag. BBBRASIL bepaalt de best passende oplossing.
@